دلیلی عالی : کشف بیسابقه از اشارات چیدمان قرآن کریم به اهل البیت/ص

شناسایی و شمارش ویژگیها، چیدمان و تکرارهای کلمات و عبارات مشابه در قران کریم بعنوان اشاراتی به اهل البیت ص/س/ع (با همکاری مجتمع آتیه مهر صدرا) خوش آمدید

شناسایی و شمارش ویژگیها، چیدمان و تکرارهای کلمات و عبارات مشابه در قران کریم بعنوان اشاراتی به اهل البیت ص/س/ع (با همکاری مجتمع آتیه مهر صدرا) خوش آمدید

پژوهشهای میان رشته ایی افقهای نوظهور را برای بشریت باز نموده اند.
نگرش به کتب آسمانی محفوظ شده با دیدگاه نهان نگاری ( استگانوگرافی زبانی) از زاویه تکرارها و چیدمان های کلمات و عبارات دارای الگوهای خاص، موارد و مصادیق بسیار زیاد و نزدیک به اعجاز گونه ایی را نمایان ساخته است.
برچسب گزاری کاملتر اجزای قرآنی (صرفی، نحوی، بلاغی، زمانی، کلامی، و غیره) برای کمک به تفکیک واضحتر و گروه بندی های بیشتر، بعنوان ابزاری برای شناسایی تکرارهای جدیدتر بکار گرفته شده است.
طراحی برای پردازشهای عظیم مبتنی بر اَبَررایانه ها و ابری در حال برنامه ریزی است.
نتایج و دستاوردها به محققین و علماء حوزه ارائه و بعنوان نگرش و زاویه جدید به متون مذهبی (خاصه به قرآن کریم) از آن یاد شده است.
خروجی ها در سایت حمایت کننده اصلی (مجتمع آتیه مهر صدرا) و صفحات شخصی پژوهشگر به عموم ارائه شده است.

پیام های کوتاه
طبقه بندی موضوعی

طرح آموزشی پیشنهادی : درس کنار درس

يكشنبه, ۲۶ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۲۹ ب.ظ


  طرح آموزشی پیشنهادی : درس کنار درس

1.      سئوالات مساله ::

·       آیا میتوان از تمامی مطالب، مسائل و اتفاقات پیرامون خود و دیگران درسها و نکات خوبی اموخت !؟

·       آیا در درس، کلاس، اداره، فعالیتها، ... میتوان برای کلیات و جزییات نکات موثر را آموخت !؟

·       آیا میتوان برای همه ابعاد زندگی فردی و جمعی این دروس را در کنار درسهای اصلی به آسانی  آموخت !؟

·       آیا میتوان این دروس را بکار گرفت !؟ آموزش داد !؟ تا حتی درس دانشگاهی را بهتر و عمیقتر آموخت !؟

2.      اهداف طرح ::   

شناسایی و بکارگیری مفید نکات موثر از مطالب درسی و محیطی برای درک بهتر کلیات و جزییات مسایل

در همه ابعاد زندگی با هدف  توسعه و ارتقاء پایدار، مثبت، موفق و فراگیر آنها.

3.      فرایند اجرا ::   

همکاری مجریان، اساتید، دانشجویان، مسئولان و کارکنان در شناسایی نکات موثر

برای درس گرفتن از مسایل درسی، آموزشی، اجرایی، محیطی، ... .

4.     فعالیتها ::  جلسات، همایشها، کلاسها، اردوها، وبلاگ نویسی، مقاله نویسی، ...

·       جلسات توجیهی برای مسئولین، مدیران، اساتید، دانشجویان، کارکنان، ...

·       همایشهای تبلیغی برای مسئولین، مدیران، اساتید، دانشجویان، کارکنان، علاقمندان ...

·       ترغیب و تشویق برای مقالات، اشعار، وبلاگ نویسی، ...

·        تهیه گزارش برای مساله فوق،  در قالب یک طرح شامل مقدمه، سرفصل و نتیجه گیری تهیه کنید.

5.      سرفصل ::

·        17 هفته ایی برای درس گرفتن از مطالب یک حوزه کاری خاص طراحی باشد.

·       17 زیرحوزه از مهمترین عناوین و فعالیتهای مربوط به کار خود را انتخاب کنید.

·       مهمترین بدیهیات، تعاریف، اصول، فرضیات، مثالها، قضایا، مسایل، کاربردها و مشکلات، راه حل ها، تجزیه و تحلیل ها و ... را بنویسید ( برای هر زیرحوزه فوق الذکر).

6.      اولویت ها ::   

برای مقایسه و اولویت دهی به سرفصل های مرتبط و یا مشابه چه باید کرد ؟

7.     ساختارها ::

·       سازماندهی مسئولین، مدیران گروه ها، اساتید، مدرسان، دانشجویان برتر و علاقمند و ...

·       ایا در نظام فوق و یا در هر گونه از سایر تظامهای بشری، بدون داشتن ساختار لایه ایی و یا فرآیندهای دقیق و منظم همگرایی عقلایی ممکن است !؟

·       ابزارهای لازم ::    آیا در هر سازمان و مجموعه ایی، بدون ابزارهای هدایت، نظارت، رعایت و قضاوت مصوب بر همه امور ساختارها، فرآیندها و افراد حقیقی و حقوقی، پیشرفت منطقی و دائمی ممکن است !؟

8.      نقاط قوت و ضعف ::  

شناسایی نقاط قوت و ضعف در کلیه مراحل از ایده سازی، طراحی، تنظیم، اجرا، نظارت، بازنگری، اصلاح، و نتیجه گیری.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۳/۰۵/۲۶
علی دلیلی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی